خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/07/22 - 11:32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
سعادتی با اشاره به تحولات اخیر بغداد:

آمریکایی‌ها به هر ریسمانی چنگ می‌زنند تا در عراق بمانند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد آمریکایی ها به هر ریسمانی چنگ می زنند تا در عراق و منطقه بمانند.

مهدی سعادتی بیشه‌سری در گفت‌‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت ، در خصوص خروج 1500 نظامی آمریکایی از عراق، گفت: اخراج نظامیان ایالات متحده از عراق مطالبه مردمی و خواسته پارمان این کشور است که به زودی محقق خواهد شد.



نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به خوبی می توان دریافت پس از شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس جایگاه آمریکایی ها در عراق دچار تزلزل جدی شده و این فشار روز به روز افزایش یافته است.



وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها داعش را بوجود آوردند و به بهانه مبارزه با تروریست به عراق رفتند، ادامه داد: این مهم در حالیست که افکار عمومی دنیا مشاهده کرد آمریکایی ها بجای از بین بردن داعش در عراق، زمینه پیشرفت تروریست ها در منطقه را فراهم کردند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه آمریکایی ها به هر ریسمانی چنگ می زنند تا در عراق و منطقه بمانند، افزود: در واقع ایالات متحده چشم به منافع نفتی و گازی منطقه دوخته و تلاش می کند دارایی مردم منطقه را به غارت ببرد.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این بین باید یادآور شد فشارهای سیاسی و مردمی حاکم بر عراق زمینه خروج آمریکایی ها از این کشور را فراهم کرده و در آینده ای نزدیک شاهد تحقق این مهم خواهیم بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 306213
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار